№ 32 «Мөлдір» бөбекжай балабақшасы
Шығармашылық тақырыбы:«Ақпараттық технологиялар арқылы балалардың танымдық қабілетін арттыру»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Екінші кіші топ "Ақ гүлдер"
Білім беру саласы:Таным.Шығармашылық.Коммуникация.
Бөлімі: Жаратылыстану.Сурет.Көркем әдебиет. Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру.
Тақырыбы: Аспанға саяхат.
Мақсаты: Аспан әлемі туралы, олардың ерекшеліктерін білу. Балаларға аспан әлемін қағаз бетіне таяқшамен бастыру арқылы, іскерлік дағдыларын меңгерт.
Білімділік: Балалардың жыл бойғы білімдерін қорытындылай отырып, сандар, геометриялық пішіндер жайлы, ертегілер, ертегі кейіпкерлері туралы білімдерін қорытындылау.
Дамытушылық: Саяхат арқылы қиялдарын шыңдау, логикалық ойлау қабілетін, ақыл – ой белсенділігін арттыру,
Тәрбиелік: Берілген тапсырманы өздігінен орындауға, өз ойын еркін айта білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: Геометриялық пішіндер, ертегі кейіпкерлерінің суреттері, айырмашылығын табуға арналған күн мен түннің суреті.
Сөздік жұмыс: күн, ай, бұлт, жұлдыз, зымыран, аспан.
Билингвалді компонент: зымыран - ракета, ай - луна, жұлдыз - звезда, күн - солнце, бұлт - туча.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жүру барысы:
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбер: |
Балалар шеңберге жиналып, бірге қайталап айтады. |
Ұйымдастырушы– ізденістік |
- Балалар, аспан әлемі сендерді қонаққа шақырады. Бүгін айдың туған күні екен. Айға немен барамыз? Аспан әлемінде балаларды Ай қарсы алады: Мақсаты: күн мен айдың айырмашылығын айту. Қимылдық ойын: «Күн мен түн» 4 - тапсырма: "Жұлдыздар" суретін салу. Таяқшалар арқылы нүкте қоя білу. Тапсырмаларды орындаған сайын жұлдыздар бір - бірден жарқырап шығады. Ай рахметін айтып: «Жұлдыздай жарқырап жүріңдер!» - деп, әр балаға түрлі - түсті жұлдыздар береді. |
- Зымыранмен.
Геометриялық пішіндерден зымыранды құрастырады.
- Жұлдыз, күн, бұлт, ай.
Ертегі кейіпкерлерін атап, орындарына реттеп қояды. Кәусар: Бір дегенім - баспақ, Күн мен айдың айырмашылығын айтады. - Күн күндіз шығады, ал ай түнде шығады. Жұлдыздар суретін салады. Жұлдыздарды қабыл алады. |
Рефлекциялық -түзетушілік |
"Жұлдыздар" өлеңі. |
Жұлдыз өлеңін бірге қайталайды.
Зымыранға мініп, топқа қайтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Аспан әлемі туралы, олардың ерекшеліктерін білу.
Игеруі: Аспанға саяхат жөнінде балалардың түсінігінің болуы.
Меңгеруі: Берілген тапсырмаларды орындап,сұрақтарға толық жауап беру.
Тәрбиеші: Ерғалиева Ә.М.