04 Қар 2020
Жаңалықтар

"Теңізшілер саяхаты"

Оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға арналған технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным ,шығармашылық,қатынас.

Бөлімі: Қарапайым  математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Тақырыбы: «Теңізшілер саяхаты».

 

Мақсаты: Балаларды геометриялық  пішіндерді тануға және атап айтуға, заттарды санына қарай  салыстыра  алу қабілетін арттыру.Бір  зат пен көп затты бір-бірінен айыра білуге үйрету.Бірдей заттарды  биіктігі  мен ұзындығына салыстыруды, .тәулік бөліктерін  танып атай білуге  үйрету.Мейірімділікке,ұқыптылыққы тәрбиелеу.  

Әдіс- тәсілдер:Ғажайып сәт,Сахатқа бару,слайд,  сергіту  сәті.                                                                                                                                                                            
билингвальды  компонент: теңіз-моря,теңізші –моряк.

 

 

Ұйымдастыру  кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әректі.

Мотивациялық  қозғаушылық

 

Ұйымдастырушы ізденушілік

Ғажайып  сәт:

Тәрбиеші:

-Балалар біреу есік  қағып  тұрған  сияқты ,мен  барып  қарап  келейін.

(осы кезде тәрбиеші сыйқыршы  болып  киініп топқа қайта кіреді)

-Сәлематсыңдар  ма,балалар  менің  кім  екенімді білесіңдер  ме?

-Сендер  дұрыс айтасыңдар

мен  сыйқыршымын.Мен  сендер  туралы көп  естідім,сендер  шеттеріңнен білімді,алғыр,ақылды екенсіңдер.

-Мен   қолымдағы таяғым  жай таяқ  емес ,ол сыйқырлы   таяқ сендердің айтқан  барлық  тілектеріңді орындайды.

-Ал айтыңдаршы сендер   теңізге саяхатқа барғыларың  келе  ме?

-Олай болса бәрің көздеріңді  жұмып,қолдарыңды кеуделеріңде қойып  орнымызда тұрып,айналыңдар,мен сендерді сол теңізшіге айналдырамын.(Балалар орындарында тұрып айналады)

-Міне біздер  нағыз  теңізшіге айналдық,бірақ  теңізге бару үшін бізге  кеме  керек.

-Мен сыйқырлы таяғымды тағы бір  рет сермеп  жіберейін,  мүмкін   кемеде  дайын   болып   қалар.

-Балалар қараңдар  кемемізде  дайын  болды. Енді  теңізге саяхатымызды бастайық.

(осы  кезде жабулы тұрған  кеме  ашылады).

-Балалар,сахатқа тәрбиеші  апайларыңсыз  бару мүмкін  емес,сондықтан   сыйқырлы  таяғымның  көмегіне тағыда сүйенейін.

 Тәрбиеші: Неткен  тамаша үлкен   кеме.Саяхатымызды бастамас  бұрын   мені мұқият  тыңдап  алыңдар,жолда біздерге әр  түрлі  тапсырмалар  беріледі  соны  тапқырлықпен орындасақ біздің саяхатымыз  өте  көңілді  де,қызықты болады.

Жүріңдер  кемеге отырайық.

Тәрбиеші:-балалар,енді  біздің  кемемізді  жүрегізетін  капитан сайлап  алайық.

Теңіз  ауасы  қандай   тамаша,бәріміз осы ауамен тыныстап дем  алайық.

«Тыныс  алу  жаттығуы»

Енді  мақал- мәтел,тыйым  сөздерді  айтайықшы.

Тәрбиеші:

-Балалар,біздің  кемеміз кедергіге тап  болған  сияқты  жүрісі  баяулап  барады ,капитан   дүрбіңмен қарап  жіберші.(Слайд  көрсету)

1-тапсырма.  «Бір және  көп».

Мына   балықтарды өз  орындарына орналастырайық.

-Үлен  балық  нешеу?

-Кішкентай балықтар  нешеу?  

-Байқайсыңдар  ма,балықтар  әліде көңілсіз?

-Қараңдар  балықтардың қоректенетін  ,су астында паналайтын шөптері   қатты толқын  ағымымен жағаға  шығып  қалыпты сондықтан балықтар  көңілсіз,шөптерді  де су астына орналастырайық.

2-тапсырма. (ұзын—қысқа,).

-Балалар  сендер  су астына қандай  шөптерді  орналастырдыңдар?

Сергіту  сәті:

бейнеролиа арқылы орындайды.

 

Тәрбиеші::Кемемізге  қайта отырайық  саяхатымызды одан  әрі жалғастырайық.(жарық  сөніп,су  асты тастар  жанады)

-Айнала  тас қараңғы ,біздер балабақшадан  қай уақытта шықтық?

-Ал  қазір  қай уақыт?

-Су  астына қараңдаршы ,сыйқырлы тастар  жарқырап   көрініп,бізге  жарығын  шашып  тұр.(Осы  кезде  бір  дыбыс естіледі)

 

Піл:Көмектесіңдер,көмектесіңдер.

Мен   теңіз  суын ішкенде байқамай  тастарды бірге жұтып     демалалмай   қақалып  тұрмын.

 - Тәрбиеші:Піл неге қақалып  тұрмын  дейді?

-Ендеше,бізде  әр  уақытта сақ  болуымыз  керек, серуен  кезінде немесе топта,үйде  кез  келген  тасты,басқада заттарды ,ұсақ ойыншықтарды аузымызға без берекетсіз  салуға болмайды екен.(пілдің тұмсығынан  тасқа  ұқсас пішіндерді  шығару).

3-тапсырма:

Геометриялық  пішіндерді ажырату.

Келіңдер  пілдің  тамағындағы  тастарды шығаруға  көмектесейік.

(Осы кезде  қатты соққан  толқын дыбысы естіледі).

Тәрбиеші:Қатты жел  тұрды ,бұндай  кезде теңіз үстінде кемемен жүруге болмайды,сондықтан  теңіз  жағасында отырып ,жәй  қозғалыстағы теңіз  толқының  жасайық.(ермексазбен  жұмыс)

 

Биллингвальды компенент:

Балық-рыба,

Теңіз-море,

Теңзші  -моряк.

 

 

Балалар сыйқыршымен  амандасады.

 

Сыйқыршы

Біздің саяхатқа барғымыз  келеді.

Балалар  көздерін  жұмып   теңізшіге айналады.

 

 

 

 

 

Балалар  музыка әуенімен   кемеге отырады.

 

 

 

 

 

 

 

Балалр  тыныс  алу  жаттығуын  жасайды.

 

 

Капитан теңіз  балықтары су  астында бір жерге жиналып,біздің кемемізді жүргізбей  тұр.

Үлкен  балық  біреу,ал кішкентай балықтар  көп.

 

 

 

 ,ұзын-қысқа  шөптерді.

 

 

 

Таңертең

 

Кеш  болды.

 

 Теңіз асты тастары

 

Балалар  піл  тұмсығынан   геометриялық  пішіндерді  шығарып  өз  орындарына орналастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ермексаздан  теңіз  толқынын  жасайды.

 

 

Қайталайды.

 

 

 

 

Рефлексивті  коррекциялаушы.

 

 

 

-Балалар бүгін  біздер  саяхатқа қайда бардық?

-Онда қандай тапсырмаларды орындадық?

Саяхат  ұнады ма?

Жарайсыңдар  сендер  бүгін  алғыр,білімді,ақылды екендеріңді  көрсете білдіңдер.

Енді  кемемізге отырып балабақшамызға қайтайық

 

Теңізге

Балықтарды санадық пішіндерді  өз орындарына орналастырдық.

ұнады

 

Күтілетін  нәтижелер:

Нені   біледі: Балаларды геометриялық  пішіндерді тануға және атап айтуды            

Түсінеді : Бір  зат пен көп затты бір-бірінен айыра білуді

Қолданады. Бірдей заттарды  биіктігі  мен ұзындығына салыстыруды, .тәулік бөліктерін  танып атай білуді

Тәрбиеші:Молдрахманова